وان جکوزی دار چیست؟

چندین سال است که وان جکوزی دار در ابعاد های مختلف راهی بازار شده است.این نوع وان ها نمونه کوچک شده موجود در استخرها و باشگاه است که روانه خانه ها شده است.

با وان جکوزی دار بیشتر آشنا شویم

تقریبا اکثر مردم ترجیح می دخند به جای خرید وان های ساده از وان های جکوزی دار استفاده نمایند .این نوع وان ها بسیار پر امکانات تر از وان های ساده هستند و بیشتر کاربرد درمانی دارند آن هم به خاژ داشتن موتور برای ماساژور های موجود در وان ها.

ابعاد استاندارد برای وان جکوزی

در آپارتمان ها به دلیل وجود فضای کم سایز ها معمولا محدود هستند و یک استاندارد برای ابعاد آن وجود دارد.

برای انتخاب وان جکوزی دار صرف نظر از ویژگی ها و قابلیت های که هر یک از این وان های جکوزی دارد و طرح متفاوت  آنها مهم ترین  الویت اندازه ساختاری وان جکوزی می باشد که باید ابتدا باید اندازه محیط و فضای که می خواهیم وان جکوزی را در آنجا نصب کنبم بررسی کنیم و با توجه به ابعاد فضا افدام به خرید کنیم.

در حالت کلی جکوزی های یا بصورت لبه دار و زاویه دار یعنی مستطیلی، مربعی و یا اشکال لبه دار دیگر هستند و یا بصورت بدون لبه و زاویه دار یعنی گرد، بیضی و یا با شکل هایی با این خصوصیات طراحی می شوند.

  1. وان های جکوزی با  192 سانتی متر طول،  106 سانتی متر عرض و 69 سانتی متر ارتفاع
  2. وان های جکوزي با  180سانتی متر طول،  98 سانتی متر عرض و  56 سانتی متر ارتفاع
  3. وان های جکوزی با  160 ، 170 و 180 سانتی متر طول و  80 یا 70 سانتی متر عرض و 54 سانتی متر ارتفاع

وان های بالا نمونه هایی از ابعاد مختلف وان جکوزی دار هستند و وان های جکوزی با ابعاد متفاوت تری در بازار موجود است.

اجزای اصلی جکوزی

  • شاسی(چارچوب اصلی)که باید ضد آب باشد
  • نازل های خروج آب
  • شیرآلات
  • موتور اصلی خروج آب از نازل ها
  • لوله های هدایت کننده آب به نازل

کاربرد وان جکوزی

۱.ماساژ جهت رفع خستگی و درمان درد های عضلانی
۲.گرما درمانی
۳.صرفه جویی در مصرف آب
۴.کاهش استرس
و…
کاهش استرس جز اصلی ترین مزبت های وان جکوزی دار است چون دغدغه های زندگی باعث این می شود که فکر و خیال ما را ناآرام  کند و استفاده از آب گرم جکوزی می تواند آرامش ذهنی و روحی را به ما بر گرداند که این امر باعث کاهش استرس می شود.همچنین ماساژی که توسط جت های جکوزی انجام می شود بدن را ریلکس می کند.

قلب و عروق سالم با جکوزی

و در آب هستیم باعث می شود قلب سخت نر کار کند که این امر باعث می شود قلب سالم تری داشته باشیم.می توانیم بگوییم جکوزی ورزش قلب است.ذکر این نکته هم ضروری است که کسانی که ناراحتی قلبی دارند برای استفاده از جکوزی باید با پزشک خود مشورت کنند.

کنترل فشار خون

فعالیت بالای قلب در جکوزی باعث کاهش فشار خون می شود.

خرید اینترنتی وان جکوزی:

شرکت نوبساز ارائه دهنده انواع وان جکوزی ، وان جکوزی دو نفره ، وان جکوزی تنسر ، وان جکوزی داتیس ، وان جکوزی زرین آب و محصولات دیگری مانند انواع هود ، اجاق گاز رومیزی ، فر برقی ، شیر آلات مدل لرد ، رادیاتور ، شومینه و … می باشد که شما می توانید محصول مورد نظر خود را با خیالی آسوده خریداری نمایید.

nobesaz

فروشگاه اینترنتی نوبساز ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی آشپزخانه از قبیل هود , سینک , اجاق گاز , فر و لوازم خانگی بهداشتی از قبیل وان , جکوزی , روشویی کابینتی و غیره میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا