هود های شومینه ای

طبق دانسته ها امروزه انواع هود ها نقش بسزایی در تهویه هوا در آشپزخانه منازل دارند. در این مقاله توضیحاتی در مورد هود های شومینه ای به شما عزیزان ارائه می دهیم تا با ویزگی این هود ها آشنا شوید.

هود های شومینه ای چیست؟

هود های شومینه ای در واقع حاصل تحول طراحی صنعتی و همچنین تقاضای بازار جهانی برای یک هود آشپزخانه متفاوت هستند.

نسل اول هود های شومینه ای به شکل فلت یا تخت در بازار جهانی توزیع شد که شامل فیلتر های الیافی قابل تعویض و دیگر صفحه کلید های دکمه ای می شد. نسل بعدی هود های شومینه ای که به هود های مورب و یا کج نیز معروف هستند به همراه فیلتر های آلومینیومی قابل شستشو، کنترل پنل لمسی، کاور دو تیکه قابل تنظیم به علاوه  موتور های فلزی کم صدا به بازار جهانی توزیع شدند.

هود شومینه ای با مکش بهتر و طراحی زیبا تر به سرعت جای خود را در دل کابینت های آشپزخانه امروزی باز کرده است و به هود مورد علاقه خریداران آن تبدیل شده است. جمع آوری مدل های متنوع هود شومینه ای در کابین کالا همچنین انتخاب را برای شما عزیزان آسان کرده است.

کارایی و ویژگی های این نوع هود:

هود شومینه ‌ای همان طور که در قسمت بالا  این مقاله گفته شد با یک فیلتر آلومینیومی چند لایه می تواند به خوبی تمام ذرات را درون خودش جذب کند. با این ویزگی این هود که فیلتر آن قابل شستشو است در نتیجه می ‌توانید هر چند ماه یک بار فیلتر را از درون هود خارج کرده و پس از شستشو به راحتی در محل اولیه خودش نصب کنید. موتور این هود از قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد که در چند ثانیه می ‌تواند به راحتی تمام بو های نامطلوب  منتشر شده در فضای آشپزخانه و خانه را به فضای بیرون هدایت کند.

شرکت نوبساز:

شرکت نوبساز یکی از شرکت های شناخته شده می باشد که در زمینه ی فروش انواع لوزام خانه همچون انواع سینک ظرفشویی , انواع رادیاتور , انواع هود , انواع وان و جکوزی ارزان و … دارای استاندارد های معتبر می باشد.

انواع مدل های وان و جکوزی این شرکت عبارتند از:

  • انواع وان و جکوزی دو نفره
  • انواع وان و جکوزی یک نفره
  • انواع وان و جکوزی چهار نفره
  • و در آخر انواع وان و جکوزی شش نفره

شما عزیزان جهت نیاز به اطلاع قیمت های شرکت نوبساز نظیر قيمت وان و جکوزي يک نفره و غیره کافی است تا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

nobesaz

فروشگاه اینترنتی نوبساز ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی آشپزخانه از قبیل هود , سینک , اجاق گاز , فر و لوازم خانگی بهداشتی از قبیل وان , جکوزی , روشویی کابینتی و غیره میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا