فلاش تانک دو زمانه چیست؟

فلاش تانک دو زمانه چیست؟" class="index-title">

فلاش تانک دو زمانه چیست؟

طبق دانسته ها فلاش تانک ها از قدیم تا به حال دستخوش تغییرات زیادی در شکل ظاهری و حتی میزان حجم آب و نحوه کارشان شده اند ولی همه آنها یک کار را انجام می‌دهند و آن پاک کردن کثیفی ها و فضولات از توالت ها و هدایت آنها به سمت چاه فاضلاب می باشد.

فلاش تانک ها در اوایل حجم آب زیادی داشتند و نحوه کار فلاش تانک به این صورت بود که با داشتن یک دستگیره در کنارش کل حجم آب را در کاسه توالت فرنگی یا ایرانی خالی می‌کرد در حالی که نیاز به آن همه آبریزی هم نبود.

برای حل این مشکل، سیفون یا فلاش تانک دو زمانه ابداع شد به این معنا که دیگر در فلاش تانک دو زمانه نیاز به خالی کردن کل حجم آب به یک باره نیست و می‌توانید یک میزان مشخص از آب را خالی کنید.

فلاش تانک های دو زمانه مصرف آب کمتری نیز دارند.
فلاش تانک دو زمانه چگونه کار می کند؟" class="index-title">

فلاش تانک دو زمانه چگونه کار می کند؟

نحوه کار فلاش تانک دو زمانه یا به اشتباه برخی می گویند فلش تانک دو زمانه که انواع مختلف تو کار و رو کار و آنتی باکتریال و… را دارد، دو دکمه برای تخلیه آب در آن ها به کار برده شده است، که می‌توان برای خروج آب توسط کلید کوچک آن، خروجی مناسبی را در نظر گرفت، به این صورت که مثلا در فلاش تانک های دو زمانه بزرگ معمولا دو تا چهار لیتر برای دکمه کوچکتر و بین 4 تا 9 لیتر برای دکمه بزرگتر خروجی آب تعیین می‌کنند.

این فلش تانک ها در توالت های فرنگی هم یافت می‌شود که می‌توانید در مورد نحوه نحوه کار فلاش تانک دو زمانه در توالت های فرنگی به مقاله کلید توالت فرنگی در سایت برچسب مراجعه کنید و تمام دانستنی ها در مورد کلید فلش تانک دو زمانه در توالت های فرنگی را آموزش ببینید.

تفاوت میان فلاش تانک های دو زمانه و دو حالته" class="index-title">

تفاوت میان فلاش تانک های دو زمانه و دو حالته

معمولا افراد فرق بین این دو را نمی‌دانند و اکثرا میگویند فلاش تانک دو زمانه همان فلاش تانک دو حالته می باشد، ولی در اینجا می‌خواهیم به شما بگوییم که فرقشان در این است که در فلاش تانک های دو زمانه که تا به حال در مورد آنها صحبت می کردیم می‌توان میزان خروجی آب را برای دکمه کوچک آن تعیین کرد، ولی در فلاش تانک های دو حالت که داری دو منبع در داخل خود هستند، شما با فشار دادن دکمه کوچک تا زمانی که دستتان را بر روی دکمه فشرده اید، خروج آب ادامه دارد و زمانی که دستتان را از روی دکمه بردارید جریان آب قطع می‌شود.

در هر دونوع فلاش تانک دو زمانه و فلاش تانک دو حالته دسته و یا کلیدی هم وجود دارد، که در زمانی که لازم بود و به کل حجم آب فلش تانک نیاز داشتید می‌توانید از آن استفاده کنید تا کل حجم فلش تانک خالی شود .

پس تا به اینجا به سوال فلاش تانک دو زمانه چیست پرداختیم و طرزکار آن را توضیح دادیم و در ادامه به مزایای استفاده از آن می پردازیم.

فلاش تانک دو زمانه و دو حالته فرق کوچکی با هم دارند، و در هر دو توانایی استفاده با آب کم دیده میشود.

اگر شما در هر بار استفاده از سرویس بهداشتی از فلاش تانک استفاده کنید و فلش تانک دو زمانه داشته باشید می‌توانید با مصرف آب خیلی کم مانع از بروز و پراکنده شده بوی بد سرویس بهداشتی خود شوید و علاوه بر آن دیگر فضولات و رسوبات فرصت نمی‌کنند به زودی در سیفون و یا لوله فاضلاب شما جمع شوند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب شوند.

مزایای استفاده از این نوع فلاش تانک" class="index-title">

مزایای استفاده از این نوع فلاش تانک

فلاش تانک دو زمانه دارای مزایای زیادی می باشد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد .

  1. صرفه جویی در مصرف آب و کاهش هزینه آب مصرفی: یکی از مهترین مزیت های خرید فلاش تانک های دو زمانه مصرف کم آب آنها می باشد چرا که در مواقعی که برای عمل کردن فلاش تانک آب زیادی لازم ندارید می توانید با استفاده از دکمه کوچک توالت دو زمانه میزان آب کمتری را استفاده کنید، و همچنین میزان خرج کرد شما را برای آب بهاء را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند.
  1. عدم تولید فاضلاب بیشتر: حدود 20 درصد از آب مصرفی در توالت برای مصارف شستشوی بدنی استفاده می‌شود و ما بقی آنها به وسیله شلنگ و یا فلش تانک ها تبدیل به فاضلاب می شود، لذا در فلاش تانک دو زمانه با صرفه جویی در مصرف آب میزان تولید فاضلاب را کاهش می‌دهند که به همین دلیل سازگارتر با محیط زیست هستند.
  2. نیاز به آب کمتر در هنگام شروع به کار: فلاش تانک دو زمانه این قابلیت را دارد که وقتی میزان حجم آب آن به حداقل میزان تعیین شده برای سیفون کشیدن رسید که این میزان تقریبا حدودا دو لیتر می باشند، برای سیفون کشیدن با دکمه کوچک خود آماده به کار شوند.

شاید در هنگام خرید فلاش تانک های دو زمانه برای شما قیمت بیشتری را داشته باشند ولی باید بدانید که با استفاده از آنها و صرفه جویی در آب می توانید این هزینه را در طول استفاده از آن به جیب خود برگردانید و هم چنین باید بدانید که واقعا با صرفه جویی آب می توانیم محیطی بهتر و زندگی بهتری برای خودمان و آیندگان داشته باشیم.

جمع بندی" class="index-title">

جمع بندی:

فلاش تانک دو زمانه چگونه کار میکند؟

با فشار دادن دکمه کوچک ابتدا مقداری از حجم آب را تخلیه میکنید و با فشار دادن دکمه بزرگ کل آب تخلیه می شود.

آیا فلاش تانک دو زمانه همان فلاش تانک دو حالته است؟

خیر؛ در فلاش تانک های دو حالته تا زمانیکه دستتان بر روی دکمه باشد تخلیه آب ادامه دارد، اما در فلاش تانک دو زمانه اینطور نیست.

فلاش تانک دو زمانه بهتر است یا فلاش تانک معمولی؟

فلاش تانک های دو زمانه به دلیل صرفه جویی در مصرف آب و عدم تولید فاضلاب اضافه، پر طرفدار هستند.

درباره ما" class="index-title">

درباره ما:

شرکت نوبساز ارائه دهنده انواع لوازم منزل همانند انواع هود,انواع رادیاتور,انواع فلاش تانک,انواع وان جکوزی ارزان در برند و مدل های مختلف آن از جمله وان جکوزی دو نفره و یا وان جکوزی شش نفره و … می باشد.

شما عزیزان همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و پرسش سوال های خود همچون قیمت وان و جکوزی یک نفره و … با بخش پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

nobesaz

فروشگاه اینترنتی نوبساز ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی آشپزخانه از قبیل هود , سینک , اجاق گاز , فر و لوازم خانگی بهداشتی از قبیل وان , جکوزی , روشویی کابینتی و غیره میباشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا