موضوعات داغ

رادیاتور پکیج های مختلف

عرض ادب خدمت همه ی شما عزیزان در این مقاله می خواهیم در مورد رادیاتور پکیج های مختلف اطلاعاتی به شما به دهیم با ما در ادامه همراه باشید.

رادیاتور پکیج های مختلف چگونه کار می کنند.

همانطور که می دانید، یکی از نیازهای اولیه بشر گرمایش محل سکونت و تامین آب گرم می باشد.با توجه به فراوانی گاز طبیعی در اکثر مناطق کشورمان دیگر از کرسی و بخاری های نفتی خبری نیست.
پکیج ها امروزه جایگزین مناسبی حتی برای موتورخانه خای مرکزی شده است که آب گرم مورد نیاز جهت کرمایش محیط توسط رادیاتورها و آب گرم بهداشتی را جهت مصرف روزانه فراهم آورده است.

ویژگی پکیج ها

پکیچ های امروزی و موجود در بازار ویژگی ها یی دارند که در با آن ها آشنا می شویم
۱.عدم اشغال فضای زیاد
۲.ایمنی بسیار بالا
۳.استقلال هر واحد
۴.راندمان بالا و مصرف بهینه سوخت
۵.تنظیم دما به میزان دلخواه
۶.کاردکرد بی صدا
۷.کوتاه شدن مسیر لوله ها
۸.نصب و‌نگهداری آسان
این موارد جز مواردی هستند که دیگر تردیدی در استفاده از این محصول باقی نمی گذارد.

کدام پکیج ها استاندارد هستند

پکیج های دیواری فن دار تنها پکیج هایی هستند که که مورد تایید هستند و دارای استاندارد هستند.و می توانند علاوه بر تامین گرمایش محیط از طریق رادیاتور ،فن کوئل و یا گرمایش از کف آب گرم را خیلی سریع در اختیار استفاده کنندکان قرار می دهد.
نصب دود کش دوجداره و مخصوص باعث می شود هم دود ناشب از کارکرد به بیرون منتقل شود و هم هوای مصرفی مورد نیاز از محیط خارج تامین شود.که باعث ایمنی می شود.

نحوه گرم شدن آب توسط پکیج

وقتی شیر آب را باز میکنیم با عبور جریان آب از سنسور میکروسوئیچ سنسور فعال شده و با ارسال فرمان به شیر سه طرفه از طریق برد ،مدار رادیاتور ها به طور موقت قطع می شود و آب به لوله منتقل می شود.و پس از قطع جریان آب آب گرم مدار گرم کننده دوباره به سمت رادیاتورعچها هدایت می شود.

مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه کنیم

۱.دود کش ساختمان
۲.مقدار آب گرم مصرفی مورد نیاز
۳.متراژ ساختمان
۴.تامین اکسیژن برای دستگاه

کدام پکیج برای ساختمان شما مناسب است.

۱.تا زیر بنای ۲۴۰ متر مربع:میزان آبدهی پکیج ۲۴ کیلو وات ۷ لیتر در دقیقه آب ۵۰ درجه سانتی گراد می باشد
۲.زیر بنا تا ۲۸۰:پکیج دیواری مناسب این متراژ ۲۸دکیلو وات است که ۸ لیتر در دقیه آب ۵۰ در جه شانتی گراد می باشد
۳.زیر بنا تا ۳۰۰ متر مربع:پکیچ مناسب این متراژ ۳۵ کیلو وات است.که ۱۰ لیتر در دقیقه آب ۵۰ درجه سانتی گراد می باشد که برای واحد های دو حمام و سرویس بهداشتی مناسب است.

درباره ما:

شرکت نوبساز ارائه دهنده انواع محصولات گرمایشی مانند انواع شومینه و انواع رادیاتور،همچمین لوازم دیگر مانند وان جکوزی ، وان جکوزی دو‌نفره ،وان جکوزی تنسر ، وان جکوزی داتیس ، وان جکوزی زرین آب ، انواع هود ، اجاق گاز رومیزی ، فر برقی، شیر آلات مدل لرد و … می باشد.

nobesaz

فروشگاه اینترنتی نوبساز ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی آشپزخانه از قبیل هود , سینک , اجاق گاز , فر و لوازم خانگی بهداشتی از قبیل وان , جکوزی , روشویی کابینتی و غیره میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا