موضوعات داغ

چگونه کابین سونا خریداری نماییم؟

نکات برگزیده مطلب
  • دانش قدرت است
  • در آینده ممکن است
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • نکته روز : آن مرد دوباره
  • طرفداران تیم های Hibs و Ross County در فینال
  • Spieth در خطر ناپدید شدن

امروزه انسان با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته است تا آنجا که میتواند محیط زندگی خود را مملو از آسایش و آرامش کند و همچنین برای آسایش و آرامش خود دست به راهکارهایی زده است تا بتواند محیطی آرام را برای خود به ارمغان آورد.
یکی از این راهکارها که درسالهای گذشته محبوبیت زیادی کسب کرده لوازم بهداشتی از قبیل کابین سونا بخار در ابعاد مختلف با امکانات متنوع هستند که میتوان آنها را درهر محیطی استفاده نموده و برای سلامتی نیز بسیار مفیدند.
دراین میان بسیاری از شرکتها دست به تولید کابین های سونا در ابعاد و شکل ها و تیپ های مختلف زده اند که بتواند مناسب هرسلیقه ای قرارگیرد.

چگونه کابین سونا خریداری نماییم؟

تذکر: قبل از اقدام به خرید این محصول ابتدا میبایست ابعاد محیطی که قصد قرار دادن کابین سونا را درآن دارید با کارشناسان فروشگاه نوبساز بررسی نمایید. تا از بروز برخی مشکلات از قبیل سایز نامناسب پیشگیری شود زیرا بسیاری از شرکتها از عودت این محصولات خودداری مینمایند.
قبل از خرید این محصول ابتدا میباست به نوع جنس بدنه و شاسی این محصول توجه کرد. زیرا پایه تشکیل دهنده یک کابین سونای مستحکم وابسته به جنس و شاسی آن میباشد
متاسفانه بسیاری از شرکتها از لوازم و مواد اولیه نامناسب و بی کیفیت استفاده می نمایند که قیمت تولید را پایین بیاورند. ولی با این کار جان مشتری را به خطر می اندازند.
قبل از خرید میبایست حتما به شاسی کابینی که تمامی وزن تجهیزات و وزن خود مشتری بر روی ان است توجه نمود که شاسی تولید شده مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی باشد.
همانگونه که گفته شد نوع جنس بدنه و ورق به کار رفته در کابین سونا بسیار مهم میباشد زیرا پوست شما و خانواده شما با آن درتماس میباشد و حتما میبایست از ورق های با کیفیت و آنتی باکتریال تولید شده باشد.

مزیت های کابین سونا

یکی از مزیت های کابین های سونا این است که درابعاد مختلف تولید میشوند وبعضی از آنها دارای وان یا لگن هستند و مزیت این مدلها استفاده دومنظوره هم به عنوان سونا و هم به عنوان وان میباشد.
میتوان با اضافه کردن موتورو جت های بیشتری به قسمت وان از آن به عنوان جکوزی نیز استفاده کرد.
توجه: یکی از مزیت های کابین های سونا این است که به صورت قطعات مجزا ارسال میشود و درمحل مورد نظرنصب می‌شود به همین دلیل است که این محصول محبوبیت بالایی دارد. زیرا در تمامی محیط ها قابل نصب میباشد.
درقسمت میانی میتوان سیستم تولید بخار را مشاهده نمود که به وسیله المنت های برقی کاملا ایمن، آب را به بخار تبدیل میکند و یک دریچه برای اضافه کردن اسانس و داروهای گیاهی موجود میباشد تا فضای داخلی کابین را از بخارهای با اسانس های مطبوع و مختلفی که برای سلامتی مفید است سرشارکند
در قسمت بالایی کابین سونا میتوان ماساژورهای آبی را مشاهده نمود که آب را به شکل های مختلف پمپاژ مینماید تا حسی فوق العاده را برای شما به وجود آورد .
البته میباسیت به این نکته توجه نمود که تعداد ماساژورها به ابعاد و حجم کابین سونا بستگی دارد.
کابین های سونا مجهز به یک دوش تلفنی ویک دوش سقفی به همراه شیرآلات تنظیم آب ورودی سرد وگرم میباشند تا بتوان بعد از استفاده از سونا یا جکوزی بدن خود را به راحتی آبکشی نمود.
بسیاری از کابین های سونایی که در بازار عرضه میشود نه تنها دارای سیستم سونا هستند بلکه برای آرامش و آسایش مشتریان چندین آپشن دیگر بر روی آنها نصب می شود.
سیستم کنترل کابین سونا بیشتر تجهیزات را کنترل مینماید و به شما اجازه میدهد تا سیتم سونا و یا جکوزی خود را کنترل کنید و یا موزیک مورد علاقه خود را که به وسیله یک یا دو بلندگو در کابین سونا قرار دارد را گوش دهید یا به تماس های خود پاسخ بدهید.
در بالا سعی بر آن شد تا یک کابین سونا استاندارد به شما معرفی شود اما در هنگام خرید حتما به چندین نکته مهم توجه بفرمایید.

  • ازخرید یک کابین سونای بی کیفیت که اسم یا نشانی ندارد بپرهیزید زیرا هزینه تعمیر آن بسیار زیاد است.
  • از خرید کابین سوناهای دست دوم حتما بپرهیزید زیرا برای سلامتی پوست شما بسیار مضر میباشد.
  • در هنگام تحویل از داشتن کارت گارانتی اطمینان حاصل نمایید.

nobesaz

فروشگاه اینترنتی نوبساز ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی آشپزخانه از قبیل هود , سینک , اجاق گاز , فر و لوازم خانگی بهداشتی از قبیل وان , جکوزی , روشویی کابینتی و غیره میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا