موضوعات داغ

هود های مختلف در بازار

مشخصا یکی از وسایل بسیار ضروری و مورد نیاز هر آشپزخانه به منظور مکش دود،بو،چربی حاصل از پخت هود است
در این مقاله قصد داریم شما را با انواع هود آشنا کنیم با ما همراه باشید.

هود های مختلف در بازار

هود یک وسیله ضروری برای هر آشپزخانه ای است که اگر نصب نشود خصوصا در آشپزخانه هایی که فضای کوچکی دارند،ذرات و چربی هایی که ناشی از پخت و پز هستند در محیط آشپزخانه پراکنده می شود و این امر باعث رشد باکتری ها می شود.

تمامی هودهای موجود در بازار مجهز به فیلتر هستند که بعد از مدتی می توان آن ها را شست و یا حتی اگر لازم باشد آنها را عوض کرد.
در زیر با انواع  هود آشنا می شویم
۱.زیر کابینتی
۲.جزیره ای
۳.شومینه ای
۴.تلسکوپی
۵.دکوراتیو مورب
۶.مخفی(توکار)

حال در مورد هر کدام از هود ها توضیحات مختصری برای شما می دهیم تا با آن ها آشنا شوید.

هود زیر کابینتی

زیر کابینت و بالای گاز نصب می شود و به نام هود دیواری نیز معروف است.این هودها دارای کلید فشاری هستند و لمسی نمی باشند در دو مدل تک و دو موتوره موجود می باشند.از جمله مزایای آن ها می توان به قیمت مناسب نگهداری آسان و همچنین اشغال فضای کم اشاره کرد.البته معایبی مانند صدای زیاد و مکش کم را نیز دارد.

هود جزیره ای

دارای ظاهری شیک و مدرن است این مدل برای فضایی مناسب است که پخت و پز کمی در آن صورت می گیرد چون صفحه مکش آن کوچک است ولی قدرت بالایی دارد و در مدل های استوانه ای مکعبی و کره ای ساخته و تولید می شود.
هود شومینه ای شکلی مانند قیف برعکس دارد محل نصب آن روی دیوار است این نوع در طرح های استیل،شیشه،و ترکیبی از این دو نوع جنس در بازار موجود است.فیلتر این هود از نوع آلومینیومی است و قابل شست و شو هستند.
هود تلسکوپی برای جاهایی مناسب است که با کمبود فضا برای سیستم تهویه مواجه هستیم.این هود کنار اجاق نصب شده و به جای بالا رفتن ،دود و بخار به سمت کنار حرکت می کند.

هود دکوراتیو مورب

در مقایسه با مدل های قدیمی متفاوت تر است.این نوع هود به صورت زاویه ۴۵ درجه نسبت به اجاق گاز و به صورت موررب نصب می شود البته مورب بودن آن باعث می شود که بو پخش شود.

متریال استفاده شده در آن از استیل و شیشه می باشد و فیلتر آن آلومینیومی است این نوع هود ها به هود های کم صدا معروف هستند.

امیدواریم که آشنایی کافی در مورد انواع هود بدست آورده باشید تا بتوانید هود مناسب را برای آشپزخانه خود تهیه نمایید.

درباره ما:

شرکت نوبساز ارائه دهنده انواع محصولات آشپزخانه ,گرمایشی سرمایشی ,بهداشتی مانند هود, اجاق گاز رومیزی، فر برقی , شومینه , وان جکوزی , شیرآلات مدل لرد و بسیاری از محصولات دیگر است که با مراجعه به بخش فروشگاه نوبساز می توانید آن ها را تهیه نمایید.

nobesaz

فروشگاه اینترنتی نوبساز ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی آشپزخانه از قبیل هود , سینک , اجاق گاز , فر و لوازم خانگی بهداشتی از قبیل وان , جکوزی , روشویی کابینتی و غیره میباشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. بازتاب: نوبساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا