سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه

سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه

در هنگام ساخت واحد های مسکونی یکی از اصلی ترین دغدغه های سازندگان انتخاب نوع سیستم های سرمایشی و گرمایشی می باشد در وافع این بسیار مهم است که تاسیساتی که انتخاب می گردد ممکن است مزایا و معایب خود را داشته باشد و بنابراین بسته به محیط و شرایط انتخاب می شوند .

انواع مختلفی از این سیستم های گرما ساز و سرما ساز و تهویه هوا در تهران و سایر شهر ها وجود دارد از جمله این موارد می توان به کولرو شوفاژ ، اسپلیت گرم و سرد ، پکیج ، چیلر و موتور خانه اشاره کرد که در ادامه بیشتر توضیح داده می شود .

هر کدام از این سیستم ها دارای ویژگی های خاص می باشد برای مثال با استفاده از چیلر می توان محیط را خنک کرد بدین صورت که با سرد کردن آب که منتهی به به فن کویل هایی می شود که در اتاق نصب گردیده است به اتاق دمیده می شود و باعث سرد شدن هوای اتاق می گردد ، چیلر در تاسیسات در واقع فقط به عنوان سیستم سرمایشی معرفی می گردد . برای گرم کردن اتاق ها در فصل سرما بایستی با استفاده از دیگ آبگرمی که همانند سیستم رادياتور و شوفاژ آب گرم درون فن کویل به صورت بادی گرم به محیط ذمیده می شود و تاق را گرم می نماید .

این سیستم گرمایشی و سرمایشی هیچ هوا و اکسیژنی از محیط مصزف نمی کند واین خود یک مزیت محسوب می گردد که کاملا امن و بی خطر است و خطراتی چون خفگی و گاز گرفتگی نخواهد داشت اما به دلیل مرکزی بودن این سیستم هر واحد به صورت مستقل نمی باشد و همه واحد ها به صورت مشترک از این نوع سیستم استفاده می نمایند .

شرکت نوبساز ارائه دهنده ی انواع لوازم خانه در برند های متنوع است که تمام محصولات این شرکت از استاندارد های کافی برخوردار می باشند. برخی از محصولات این شرکت عبارتند از: انواع هود، انواع رادیاتور، انواع گاز، انواع وان و جکوزی ارزان و غیره می باشند.

وان و جکوزی دارای تقسیم بندی های مختلفی است همانند: وان و جکوزي شش نفره، وان و جکوزي يک نفره، وان و جکوزي چهار نفره و همچنین وان و جکوزي دو نفره.

شما عزیزان برای ارتباط با کارشناسان ما و پرسش سوالات خود نظیر قيمت وان و جکوزي يک نفره و … با ما در تماس باشید.

nobesaz

فروشگاه اینترنتی نوبساز ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین لوازم خانگی آشپزخانه از قبیل هود , سینک , اجاق گاز , فر و لوازم خانگی بهداشتی از قبیل وان , جکوزی , روشویی کابینتی و غیره میباشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. بازتاب: نوبساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا